Το ότι «ο κριτικός (κατά τον Ντιντερό)
ντρέπεται να συγκινηθεί από την ανάγνωση», ακούγεται απόλυτα φυσικό και σύμφωνο
με την οντολογία της τέχνης και τους κανόνες της πρόσληψης. Η μεθοδική
προσέγγιση θεωρεί πάντοτε τη χωρίς όρους αισθαντικότητα έναν ασύντακτο
ερασιτεχνισμό, ασύμβατο με την επαγγελματική ευθυκρισία: όπως αν ο σιδηρουργός
κόβοντας το μέταλλο ρέμβαζε με τις σπίθες, αν ο γυναικολόγος ένιωθε ταραχή
μπροστά στο πεδίο της έρευνάς του , ή ο αγρότης ονειροπολούσε με το βαμβάκι
του, που κοιμάται σπόρος και ξυπνά εσώρουχο σ' ένα θεσπέσιο σώμα κοριτσιού.
Κ. ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ: ΣΤΕΝΟΓΡΑΦΙΑ (Κέδρος, 2006)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου