Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΛΑΜΠΡΑΝΤΟΡ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ




 Ευλογία από τον νέο προκαθήμενο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας πήραν αξιωματούχοι και δημοσιογράφοι που παρευρέθηκαν στην τελετή ενθρόνισης του πάπα Φραγκίσκου Ά. Ανάμεσα στους ευλογημένους ήταν και ένα… λαμπραντόρ ριτρίβερ. 

Το περιστατικό σημειώθηκε το Σάββατο, κατά τη συνάντηση του πάπα Φραγκίσκου με εκατοντάδες δημοσιογράφους, οι οποίοι κάλυπταν τις διεργασίες του κονκλαβίου που οδήγησαν στην εκλογή του. Ανάμεσά τους ήταν και ο Αλεσάντρο Φορλάνι, ο οποίος εργάζεται για το ραδιόφωνο της RAI. Ο Φορλάνι είναι τυφλός και η Άζια, ένα πανέμορφο λαμπραντόρ με χρυσαφένιο τρίχωμα, είναι ο πιστός συνοδός του.

«Περιμένοντας στη σειρά μου για να μπω στην αίθουσα, οι φρουροί μου είπαν ότι το πιθανότερο ήταν να μη μου επιτραπεί η είσοδος με το σκύλο», έγραψε ο ιταλός δημοσιογράφος στη σελίδα του στο Facebook. «Μετά από λίγα λεπτά όμως, αξιωματούχοι του Βατικανού μου έδωσαν το πράσινο φως και ένας ελβετός φρουρός με συνόδευσε στην αίθουσα των ακροάσεων. Με άφησαν να καθίσω στην πρώτη σειρά.» 

Μετά το πέρας της ομιλίας, επετράπη σε μια ομάδα δημοσιογράφων διαπιστευμένων να καλύπτουν τα τεκταινόμενα στην Αγία Έδρα να προσεγγίσουν τον πάπα για να τον γνωρίσουν από κοντά και να πάρουν την ευλογία του. Τότε αξιωματούχοι του Βατικανού πλησίασαν το Φορλάνι και τον ενημέρωσαν ότι ο ποντίφικας επιθυμούσε να συναντήσει τον ίδιο και την Άζια. Ο φωτογραφικός φακός κατέγραψε τη στιγμή που ο σκύλος ανέβηκε στη σκηνή και πλησίασε το Φραγκίσκο για να τον μυρίσει, ενώ ο ίδιος έσκυψε για να χαϊδέψει την Άζια χαμογελώντας. 

«Ζήτησα την ευλογία του για τη σύζυγο και την κόρη μου που με περίμεναν στο σπίτι», αφηγήθηκε ο δημοσιογράφος στο Discovery News. «Εκείνος μου είπε ‘να μια ειδική ευλογία και για το σκύλο σου’. Παραβίασε τους κανονισμούς του τελετουργικού καθώς η παρουσία μου στη σκηνή με την Άζια δεν ήταν προγραμματισμένη.»

Πηγή: www.paraskhnio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: