Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Βιβλία



Ο Μπαλζάκ κυκλοφόρησε το 1989 από τις καλές εκδόσεις Γνώση. Ο Σαίξπηρ το 1928. Δεν είναι κακή η μετάφραση, όσο πρόλαβα να δω. Ο Σβέβο πριν από 30 περίπου χρόνια. Θυμάμαι ακόμα και πού τον διάβασα, δεν ξέρω όμως πού τον έχω και τον ξαναγόρασα (Μοναστηράκι, 0.50 λεπτά). Είναι η ερωτική περιπέτεια του Εμίλιο Μπρεντάνι με την ωραία και άπιστη Αντζολίνα Τζάρι. Άρχιζε με τρόπο που περίπου προδιέθετε (από την πρώτη φράση) για την κατάληξη, την απόλυτη κυριαρχία, το πάνω χέρι που κατάφερε να έχει εκείνη :



"Από τις πρώτες κιόλας κουβέντες θέλησε να την προειδοποιήσει πως δεν σκόπευε να εκτεθεί σε μια σχέση σοβαρή. Της είπε περίπου ' Σ' αγαπώ πολύ, και θα ήθελα να συμφωνήσουμε για το καλό σου να είμαστε προσεχτικοί ' [.....] Με περισσότερη ειλικρίνεια, τα λόγια του θα 'πρεπε να ηχούσαν κάπως έτσι: 'Μ' αρέσεις πολύ, μα δεν θα μπορέσεις να γίνεις για μένα κάτι περισσότερο από παιχνίδι '. Έχω άλλες υποχρεώσεις εγώ, την καριέρα μου την οικογένειά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: